Świat dziecka w krainie kucyków

Świat dziecka w krainie kucyków

Artykuł Miesiąca

Świat dziecka różni się od świata dorosłych. Dużo w nim miejsca na wyobraźnię.

Świat dziecka w krainie kucyków

Dlatego nie dziwi, że My Little Pony, przedsięwzięcie firmy Hasbro, odniosło tak oszałamiający sukces.

Już od kilku lat dzieci na całym świecie z zapartym tchem śledzą przygody 6 kucyków. Twilight Sparkle, Rarity, Fluttershy, Rainbow Dash, Apple Jack i Pinkie Pie to dozgonne przyjaciółki wspólnie przeżywające przygody w krainie zwanej Equestria. Na ich temat powstało kilka sezonów serialu „My Little Pony – Przyjaźń To Magia” oraz kilka pełnometrażowych filmów, także takich gdzie główna bohaterka Twilight Sparkle przenosi się do świata ludzi („Equestria Girls”).

Lecz My Little Pony to nie tylko bajki telewizyjne. To przedsięwzięcie biznesowe. Wielka kampania marketingowa mająca na celu sprzedaż niewyobrażalnej ilości gadżetów, ubrań i zabawek. Firma Hasbro, która jest drugą co do wielkości firmą zabawkarską na świecie postanowiła pójść z duchem marketingu i zamiast zarabiać tylko na zabawkach postanowiła zarabiać na wszystkim z tym związane. Fimy o których była mowa na początku są produkowane właśnie przez Hasbro, a nie jak to tej pory w oparciu o licencje. Powoduje to, że firma ma całkowitą kontrolę na swoimi produktami, a są to produkty chodliwe.

Moda na kucyki z My Little Pony jest niewyobrażalna. Utrzymuje się od kilku lat na bardzo wysokim poziomie docierając do dzieci w różnym wieku. Logo My Little Pony można znaleźć na piórnikach, butach, tornistrach, puzzlach, bluzkach, talerzykach, kosmetykach dla dzieci i Bóg sam jeden wie czym jeszcze. Tak więc przepis na biznes jest prosty. Stwórz produkt i wrzuć go na rynek z wielką mocą. Zyski przyjdą same.

Artykuł powstał dzięki portalowi simsy

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments